  • Data: 2013-03-20 21:49:28
    Temat: Re: e-sądy
    Od: Piotr Woszczynski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 21:04:22 +0100, spp napisał(a):

    > Co to znaczy 'nie pasują do adresu"?

    Skrzynka pocztowa ma numer mieszkania, a niekoniecznie nazwisko. Czasem nie
    musi być skrzynki, niczego nie musi być - patrz poniżej

    > Drugie primo to to takie że Poczta Polska poświadcza
    >
    > Co to znaczy 'adresat nieznany'? I dlaczego adnotacja 'adresat nie
    > odebrał' jest poświadczeniem nieprawdy skoro adresat nie odebrał?

    Adresat nie mieszka pod wskazanym adresem, więc jest nieznany, a nie że
    nieodebrał (nieodebrać można celowo, nigdy nie mieszkać pod wskazanym
    adresem już raczje celowe z punktu widzenia adresata nie będzie)

    Na własnym przykładzie wiem. Sąd najjaśniejszy wysyłał do mnie wezwania na
    rozprawę (równie absurdalną jak ta sprawa) w charakterze świadka pod
    niewłaściwy numer budynku. W sumie to mogłaby być większa granda (na
    szczęście jakoś odkręcona) bo awizo trafiało (chyba) do budynku kościoła
    (taki był numer w adresie) - więc poczciarz albo niedorozwinięty, albo
    olewający swoją pracę, a szanowna Poczta skromnie tylko stwierdzała, że
    nieodebrałem (pewnie złośliwie) - nie jestem księdzemn i tam nawet nie ma
    plebanii..

    W końcu trafiło do mnie chyba trzecie wezwanie już jako powtórnie awizowane
    - dziewń wcześniej miałem normalny list, więc pewnie na poczcie ktoś
    wykazał się niesłychaną wręcz inteligencją, skojarzył i przeadresował. W
    liści oprócz wezwania była decyzja o grzywnie, za nieusprawiedliwione
    niestawienie się..
    Urocze prawda? Na szczęście sąd uznał moje zażalenie i cofnął grzywnę (3
    sztuki)

    Morał z tego taki - na prawdę nie znacie dnia ani godziny