  • Data: 2012-01-17 16:55:48
    Temat: Re: e-sąd - definiowanie roszczeń
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Jan 2012, Johnson wrote:

    > Jakieś prawo takie jest ? Czy jak? "Morze" Dz. U "wskarz" ;)

    Trzeba przyznać, że do stosowania Dz.U. 1999 Nr 90 poz. 999 brakuje
    żebyś występował wobec podmiotów podpadających pod definicję
    "konsumenta" ;)
    Art.13 jednoznacznie określa "i interpunkcji", po prawdzie na urzędowe
    stanowisko Rady w tym zakresie linku nie mam, ale pewnie Kamil poda ;)

    pzdr, Gotfryd