  • 1. Data: 2013-10-03 10:12:21
    Temat: e-sąd a dołączanie dowodów
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Złożyłem swój pierwszy pozew przez e-sąd (jakbym wiedział ile z tym roboty, to
    złożyłbym normalnie ; ).

    Wskazałem (wymieniłem) dowody, ale nigdzie nie byłem pytany o dołączenie skanów
    do pozwu.

    Tak ma być czy mnie coś ominęło?

  • 2. Data: 2013-10-03 10:56:12
    Temat: Re: e-sąd a dołączanie dowodów
    Od: Krzysiek <s...@p...fm>

    W dniu 2013-10-03 10:12, rg pisze:
> [...]
    > złożyłbym normalnie ; ).
    >
    > Wskazałem (wymieniłem) dowody, ale nigdzie nie byłem pytany o dołączenie skanów

    tak ma być

  • 3. Data: 2013-10-03 12:25:19
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 03 Oct 2013 10:56:12 +0200, w <l2jbfh$ojq$1@node1.news.atman.pl>, Krzysiek