    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: e-recepty i PESEL
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60853af8$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6085835c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085ac06$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085b916$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085c36b$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085dd86$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085e471$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1u86rwjemlgxi$.uuuddkkta952.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Tue, 27 Apr 2021 16:26:46 +0200

    On 26 Apr 2021 14:59:59 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Chyba bede oznaczał twoje posty: nie wiem ale sobie popierdole...
    >
    > Jak ty to sobie wyobrazasz? Ze szybciej jej było recznie policzyc cene
    > po refundacji niz wklepac do komputera? Widziałes ty kiedys jak sie
    > liczy cene leku?

    Nie az tak znowu calkiem recznie - do komputera.
    Skoro dawniej ... to tych ulg bylo kilka, mozna recznie wybrac
    wlasciwa.

    Ale masz racje - jakby miala sobie w wolnej chwili ponownie wprowadzac
    wszystkie leki z tej recepty ... masakra jakas.
    Chyba ze ... program pozwalal rejestrowac sprzedaz "receptami",
    a ona pozniej uzupelniala istotne dane z tych recept.

    Ale co - czytnik jej sie popsul czy za drogi byl?
    Bo jak pamietam, to jak sie pojawily te czytniki, to juz tylko
    skanowali.

    Chyba ze ... Robert jeszcze starsze czasy wspomina, recepty bez kodow,
    a refundacje chyba jakos trzeba bylo rozliczyc ?

    J.