    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: e-recepty i PESEL
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60856b63$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <60857d0e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085ac5f$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085b74b$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085bca8$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085c61b$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6086c9be$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1jyjfpp6tx19y.1rcza1faqsosn$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Tue, 27 Apr 2021 16:16:20 +0200

    On 26 Apr 2021 18:39:32 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    [...]

    > No własnie, po jakiej?

    > No to musisz sobie sam odpowiedziec na to pytanie czy apteka sprzeda ci
    > ze znizka nie majac recepty

    Jakby miala sprzedac bez znizki ... to z kolei kiepski interes dla
    pacjenta. Wiec albo apteka mu wierzy, albo ... faktycznie lek bez
    znizek.

    >a zatem informacji jaka to miałaby być
    > znizka i z czego wynikająca.

    A taka "zwykla", jak u wiekszosci klientow :-)

    > Zawsze moze wystawić recepte farmaceutyczna.

    I ma wystawiac taka recepte, potem anulowac, bo klient doniosl lepsza
    ... a niech sp* - to lek tylko na recepte :-)

    > Ale nikt nie bedzie szukał pojedynczego opakowania.

    Moze i nie, tylko wpisza w protokol kontroli.
    A jak sie uzbiera wiecej ... jakies tam chyba konsekwencje sa?

    W kazdym badz razie teraz aptekarze jakby przestraszeni, i nie chca
    sprzedawac bez recepty.

    J.