    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzwony koscioła o północy co ro bić??
    Date: Mon, 04 Jul 2005 11:05:09 +0200

    Re to: Dorota D. [Mon, 4 Jul 2005 09:04:46 +0200]:

    > Daj spokój, nie o to chodzi.

    Alez dokladnie o to chodzi. Dlaczego w relacji KRK-czlowiek
    to zawsze ten czlowiek ma sie dostosowywac, a ksiadz sobie
    moze dowolne cyrki wyprawiac?

    > Nie jest się w stanie nigdy "prześwietlić" wszystkich
    > sąsiadów, ale można przejść się po okolicy, popatrzeć,
    > popytać, zastanowić się...

    Wiesz, mi to generalnie dynda i powiewa, ja sobie po prostu
    kupie chate tam, gdzie nie nie beda budzic. Tylko nie zawsze
    tak sie daje, a rezygnowanie z dobrego mieszkania tylko
    dlatego, zeby biedulek ksiadz nie mial stresow ze popelnia
    wykroczenie, uwazam za lekka przesade jednak.

    Tak BTW., gdzie sie podziali ci wszyscy pozywajacy od reki
    do sadu sasiadow, ktorzy raz na pol roku halas robia? ;>
    Bo jakos nie slysze zadnego "policje!!! zabronic!!!' ;>

    Kira