    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziennikarskie sepy w hotelu poselskim
    Date: Wed, 30 Nov 2005 22:21:03 +0100

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:elva67yvkd6x.dlg@olgierd.gov.pl...
    >W odpowiedzi na wiadomość z dnia 30 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    > wyjaśniam co następuje:

    > Boże, nawet gmach MON czy ambasada Federacji Rosyjskiej jest miejscem
    > publicznym - chociaż nie każdy może tam wejść...

    Moze powiedz czym dla Ciebie jest miesjce publiczne, bo mnie juz Johnson
    nauczyl ze
    z miejscem publicznym mamy do czynienia jezeli ma do niego nieogranczony
    dostep blizej nieokreslopna liczba osob. Nie sadzie by w gmachu MON
    wszystkie pomiesszczenia byl miesjcami PUBLICZNIE dostepnymi, to samo w
    ambasadach. mialem okazje przebywac w takiej (dotyczacej USA)
    i jedynym miejscem do ktorewgo mialem ja dostep to byl 'hol' . W sejmie tez
    mozesz wejsc do holu. (m,am nadzieje ze bledu ort nie zrobilem). Ale dalej
    juz nie wszyscy moga przejsc.

    P.