    From: "lukdes" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialka przy rzeczce
    Date: Fri, 5 Nov 2004 09:08:41 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@klonowa.jota.digi.pl

    > w moim przypadku - rzeka Wilga to 100-150 metrów od brzegu grunt w czasie
    spływów wiosennych jest zagrozony - wygląda normalnie tylko nie jest nośny <

    ... i jeszcze jedno
    dla bezpieczenstwa konstrukcji twojego domu
    czeka analiza geotechniczna gruntu i ewentualne zabiegi
    podnoszace jego nosnosc - znaczne koszty w pewnych przypadkach

    wiele zalezy od tego jak bardzo dzialka jest atrakcyjna dla ciebie
    i na ile ewentualnie warto w nia zainwestowac

    pozdrawiam i zycze powodzenia

    LUKAS&DESIGN Łukasz Knapik
    ul. Tuwima 17/4, Zabrze tel/fax: 32 276 71 69, tel: 604 144 352
    e-mail: l...@p...onet.pl, s...@i...pl
    nr komunikatora GG: 735804, nick: Lukas
    DZIAŁALNOŚĆ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU