    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: działanosc gosp., etat a L4
    Date: Sat, 23 Feb 2008 17:53:33 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Przecież...

    Gotfryd, przecież nie o to chodziło.
    Akurat mam taką właśnie sytuację.
    Prowadzę działalność i jestem zatrudniony na etacie.
    I teraz jeśli złamię nogę (tfu, tfu..), to nie będę w stanie
    wykonywać swoich obowiązków związanych z etatem
    i wezmę od lekarza ZLA. Ale nie jestem w stanie zatrzymać
    machiny w działalności. Mam uruchomione zlecenia w różnych firmach,
    muszę dotrzymać terminów dostaw do klientów i nie wyobrażam sobie
    sytuacji, że nie mogę "w okresie orzeczonej niezdolności do pracy"
    nic nie robić. Przecież nawet jeśli kogoś do tego zatrudnię na ten czas,
    to czyż nie będzie to i tak sprzeczne z tym art 17?
    Jak mają wyglądać te niuanse?