  • Data: 2008-02-22 19:39:41
    Temat: Re: działanosc gosp., etat a L4
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fpltge$pp4$1@news2.task.gda.pl Krzysiek
    <k...@g...com> pisze:

    > Pracuję na pełnym etacie, prowadzę do tego działalnośc (sklep
    > internetowy). Idę na chorobowe (złamana noga). Czy mogę w tym czasie
    > prowadzic dzialanosc? Tzn wystawiac faktury, robic zamowienia itp?
    Nie możesz. Zwolnienie oznacza niezdolność do pracy (nie jest powiedziane
    jakiej konkretnie). Zwolnienie powinno być wykorzystane wyłącznie w celu
    powrotu do zdrowia.
    Wiem, że to bzdura, bo np. kierowca będący na zwolnieniu z racji złamania
    ręki (mogący chodzić) nie nadwyręży się raczej prowadząc jednocześnie
    jednoosobowo biuro tłumaczeń czy sekstelefon.
    Ale to jest prawo, a nie logika, to są zbiory rozłączne.
    Poczytaj:
    http://www.rp.pl/artykul/76652.html

    --
    Jotte