  • 21. Data: 2020-11-15 00:29:47
    Temat: Re: Marsz "nazioli" v. "stalinowscy antyfaszyści"
    Od: Kviat

    W dniu 14.11.2020 o 22:38, A. Filip pisze:

    > Ostatnio można zaobserwować ciekawe zjawisko.. im mniej inteligentny
    > antyfaszysta tym bardziej przypomina stalinowskiego antyfaszystę

    Nie. Takiego zjawiska nie można zaobserwować. To tylko twoja wyobraźnia.

    > swojej "miłości inaczej " do demokracji i wolności (słusznego) słowa.

    Faszyści nie rozumieją czym jest demokracja, a wolność słowa nie polega
    na możliwości bezkarnego nawoływania do nienawiści do innego człowieka.

    > Nie wystarczy jak debil wyzywać od faszystów na "słabych" podstawach by
    > mieć rację.

    Wystarczy nazywać faszystów na silnych podstawach.

    > Niezwykła łatwość wyzywania od faszystów

    Wynika z tego, że faszyści głoszą faszystowskie poglądy.
    Dlatego tak łatwo ich zidentyfikować.

    > W duchy prawnym: Oskarżenie o faszyzm jak mają być traktowane bardzo
    > poważnie to powinny być na solidnych podstawach

    Zapytaj których podstaw nie rozumiesz, to ci wyjaśnię, bo nie wiem jakie
    masz wątpliwości. Nie wiem na jakim etapie skończyłeś edukację i ile
    lekcji historii przespałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2020-11-15 00:40:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Nie. Takiego zjawiska nie można zaobserwować. To tylko twoja wyobraźnia.
    > [...]

    To zjawisko da się zaobserwować "nie trudniej" niż to co ty
    "zaobserwowałeś". Opinia to nie fakt, opnie są bardzo różne.

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2020-11-15 02:52:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >faszysta, tym bardziej płacze, że zabraniają mu głosić faszystowskie
    >poglądy. A paradoksem jest to, że płacze, że to są faszystowskie

    A nie ? Od czego faszysci/nazisci/komunisci zaczeli.

    No chyba, ze to sa antyfaszystowskie metody, czego zdajesz sie byc
    dowodem :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-11-15 10:50:41
    Temat: działania antyfaszystowskie
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 02:52, J.F. pisze:
    /.../
    > A nie ? Od czego faszysci/nazisci/komunisci zaczeli.
    >
    > No chyba, ze to sa antyfaszystowskie metody, czego zdajesz sie byc
    > dowodem :-)

    Tu mamy przykład działań typowych zadań antyfaszystowskich
    https://youtu.be/2V1r1_LXpRU

  • 25. Data: 2020-11-15 12:31:11
    Temat: Re: działania antyfaszystowskie (google)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:
    > W dniu 15.11.2020 o 02:52, J.F. pisze:
    > /.../

    > Tu mamy przykład działań typowych zadań antyfaszystowskich
    > https://youtu.be/2V1r1_LXpRU

    To że googla trzeba się zalogować żeby to obejrzeć to przykład
    działań "cenzury quasi totalitarnej prosto z USA"?

    Z Wielkim Bratem PRECZ!

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2020-11-15 13:00:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 12:31, A. Filip pisze:

    > To że googla trzeba się zalogować żeby to obejrzeć to przykład
    > działań "cenzury quasi totalitarnej prosto z USA"?
    >
    > Z Wielkim Bratem PRECZ!

    Bijo sie i tylko dorosły może oglądać. MOże nie jesteś?

  • 27. Data: 2020-11-15 13:07:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:

    > Bijo sie i tylko dorosły może oglądać. MOże nie jesteś?

    Nie mam zamiaru ułatwiać śledzenia moich zainteresowań
    *pod płaszczykiem gównianych wykrętów*.

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2020-11-15 14:04:57
    Od: Kviat

    W dniu 15.11.2020 o 02:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A nie ?

    Co "a nie"? Znowu trzeba ci tłumaczyć oczywistości?

    Czy zakazywanie zwolennikom niewolnictwa propagowania niewolnictwa, to
    faszystowskie metody?
    Czy zakazywanie namawiania do zbrodni, to są faszystowskie metody?
    Czy zakazywanie namawiania/zachęcania/zlecania do pobicia kogoś, to są
    faszystowskie metody?
    Serio?

    > No chyba, ze to sa antyfaszystowskie metody, czego zdajesz sie byc
    > dowodem :-)

    W/g prawackiej chorej logiki cały Kodeks Karny, to jedna wielka
    faszystowska metoda.
    No kto to widział, żeby prawdziwemu patriocie zabraniać napierdalać
    pałami kobiety, czerwone robactwo albo tęczową zarazę? Ba! Lewackie
    faszysty wymyśliły sobie, że nie wolno bić własnej żony, a nawet, że
    żona ma prawo o czymś sama decydować - to już wyżyny faszyzmu!
    To skandal, żeby prawdziwy patriota nie mógł swobodnie zwyzywać geja w
    autobusie. To zamach na wolność słowa i faszystowskie metody.
    Domagamy się zwrotu naszego wrodzonego prawa do napierdalania żony kiedy
    mamy ochotę. Precz z faszyzmem!

    Pytałem już ile masz lat, skoro zadajesz takie głupie pytania?
    Dziecko bym zrozumiał, że ma takie wątpliwości.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 29. Data: 2020-11-15 14:24:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 13:07, A. Filip pisze:

    > Nie mam zamiaru ułatwiać śledzenia moich zainteresowań
    > *pod płaszczykiem gównianych wykrętów*.

    Idz sie bij z goglem.
    Tu masz link:
    https://www.tvp.info/50528702/scysja-pod-poznanskim-
    kosciolem-policja-wylegitymowala-kilka-osob-wieszwie
    cej
    Załóż se konto googla na raz.