  • 11. Data: 2007-09-10 19:17:45
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 10 Sep 2007 12:39:49 -0500, witek napisał(a):
    > po pierwszym twoim odezwaniu się zostniesz skuty i wylądujesz za kratkami.
    > wowczas będziesz miał prawo dyskutować.

    i wg ciebie tak powinno byc?

    --
    marcin

  • 12. Data: 2007-09-10 19:32:18
    Od: "Paweł" <l...@i...pl>

    > To coś nazywa się "kultura".

    kultura, bo program nagrywali, tyle

  • 13. Data: 2007-09-10 21:28:10
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 10 Sep 2007 17:18:28 +0200, Zuk Gnojowy wrote:

    > Co to jest, że przestępca dyskutuje sobie bezczelnie z policją po
    > złapaniu? oglądałem program na TVN Turbo "Uwaga piraci" i złapani
    > kierowcy za jazdę np 140km/h w miejscu gdzie było 70km/h, mają jeszcze
    > bezczelność pytać: a musi być tyle punktów? a da radę mniejszy mandacik?
    > a policjant grzecznie mu jeszcze tłumaczy! Co to ma być? nie powinno być
    > żadnej dyskusji, a za zbędne słowo jeszcze stówa ekstra.

    Po pierwsze - nie przestępca tylko osoba popełniająca wykroczenie
    Po drugie - bardziej żałosnego programu jak "Uwaga Pirat" to ja nie
    widziałem. Nie wiem czemu on służy, ale z tego co widze - uświadamianiu
    obywatelowi że znajdzie się na niego zawsze jakiś paragraf i żeby lepiej
    uważał bo władza ma oczy wszędzie i jak będzie chciała to mu w każdej
    chwili jest w stanie zrobić krzywde.

    Przykład - niedawno był filmik przy współudziale człuchowskiej
    policji, gościu na bez sensu postawionej 70tce jakich w kraju są tysiące
    jechał 100, a potem popełnił straszne przestępstwo - prosta droga,
    las po lewej, las po prawej a on jechał tam 160 i za to dostał 400zł
    mandatu do zapłacenia.

    Na miejscu występujących w tym programie policjantów bym się nie
    ośmieszał, chyba że system wyjadł im mózg do reszty i ich funkcja
    ogranicza się do robota do wystawiania mandatów.

    --
    futszaK
    0601061867

  • 14. Data: 2007-09-11 05:31:10
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jechał 100, a potem popełnił straszne przestępstwo - prosta droga,
    > las po lewej, las po prawej a on jechał tam 160 i za to dostał 400zł

    Nie widziałem tej sytuacji, o której piszesz, ale nie byłbym tak
    bezkrytyczny dla jeżdzenia "w lesie" z taką prędkością. Widziałem kiedyś
    takiego mistrza prostej, jak gnał przez las jakimś niedużym samochodem
    (corsa, fiesta?). Las się skończył, a mistrz znalazł się na przeciwległym
    pasie i za chwilę w rowie. Na szczęście z przeciwka nic nie jechało.
    Widziałem też skutki zderzenia samochodu z dzikim zwierzakiem, który chciał
    przebiec przez taką drogę, a samochód jechał ok. 140 (tak wynikało z opinii
    biegłych). Mało przyjemny widok.
    Obu sytuacji można bylo uniknąć, gdyby kierowcy jechali nieco wolniej w
    lesie, gdzie teoretycznie nie ma żywej duszy...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 15. Data: 2007-09-11 06:46:36
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > moze raczej z zachodu.
    > spróbuj podyskutować z policjantem w stanach.
    > po pierwszym twoim odezwaniu się zostniesz skuty i wylądujesz za kratkami.
    > wowczas będziesz miał prawo dyskutować.

    Chyba naoglądałeś się za dużo filmów.

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2007-09-11 07:50:27
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 11 Sep 2007 07:31:10 +0200, Czabu wrote:

> [...]
    > przebiec przez taką drogę, a samochód jechał ok. 140 (tak wynikało z opinii

    no i co z tego ?
    wielki brat za mnie myśli, wielki brat za mnie podejmuje decyzje, wielki
    brat mnie kontroluje i wielki brat mnie karze taaaaaak ?

    to jest moja sprawa jeśli wyląduje w rowie (bylebym miało opłacone
    ubezpieczenie), to moja sprawa jeśli rozwale sobie maske jakimś
    zwierzęciem, nikt nie musi za mnie podejmować jakichkolwiek decyzji a
    zwłaszcza okradać mnie z ciężko zarobionych pieniędzy :(

    > Obu sytuacji można bylo uniknąć, gdyby kierowcy jechali nieco wolniej w
    > lesie, gdzie teoretycznie nie ma żywej duszy...

    to "nieco wolniej" w polskich warunkach osiągać potrafi gdzieniegdzie
    absurdalne rozmiary, wystarczy popatrzeć na trase Warszawa-Katowice, ile
    tam jest 70tek, ile urzędników skarbowych przebranych za policjantów
    którzy tylko czychają aby kogoś skroić z pieniędzy na korzyść jakiegoś
    urzedu, który te pieniądze zwyczajnie roz3.14Rdala :(

  • 17. Data: 2007-09-11 08:22:45
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > On Tue, 11 Sep 2007 07:31:10 +0200, Czabu wrote:

    > no i co z tego ?
    > wielki brat za mnie myśli, wielki brat za mnie podejmuje decyzje, wielki
    > brat mnie kontroluje i wielki brat mnie karze taaaaaak ?

    Anarchista? ;-)

> [...]
    > zwierzęciem, nikt nie musi za mnie podejmować jakichkolwiek decyzji a
    > zwłaszcza okradać mnie z ciężko zarobionych pieniędzy :(

    Nie tylko Twoim problemem będzie, jeżeli jadąc do rowu wyjedziesz komuś na
    czołowe.
    Nie tylko Twoim problemem będzie, jezeli próbując uciec przed zwierzakiem
    wyjedziesz komuś na czołowe, albo Twój samochód odrzuci po zderzeniu na tego
    kogoś.

> [...]
    > którzy tylko czychają aby kogoś skroić z pieniędzy na korzyść jakiegoś
    > urzedu, który te pieniądze zwyczajnie roz3.14Rdala :(
    Nie będę uczestniczył w tworzeniu kolejnego flame'a. Odniosłem się do
    konkretnego przypadku jazdy z nadmierną prędkością "w lesie" i podałem
    przykłady, że ograniczenie prędkości _może mieć_ w takim miejscu sens.
    Niestety wielu mistrzów prostej nie jest w stanie sobie takiej sytuacji i
    jej konsekwencji wyobrazić.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 18. Data: 2007-09-11 08:48:53
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 11 Sep 2007 10:22:45 +0200, Czabu wrote:

    > Anarchista? ;-)

    uważasz że nie miałbym szans w wyborach ?

    > Nie tylko Twoim problemem będzie, jeżeli jadąc do rowu wyjedziesz komuś na
    > czołowe.

    czemu jadąc po prostej miałbym raptem wjechać do rowu ?

    jak się jedzie szybko to jest się bardzo skoncentrowanym na jeździe, jadąc
    zaś 70 już nie bardzo
    piszę tylko tak z doświadczenia, a robie po kilka tysięcy kilometrów
    miesięcznie

    > Nie będę uczestniczył w tworzeniu kolejnego flame'a. Odniosłem się do
    > konkretnego przypadku jazdy z nadmierną prędkością "w lesie" i podałem
    > przykłady, że ograniczenie prędkości _może mieć_ w takim miejscu sens.

    może mieć sens w jakimś teoretycznym przypadku, generalnie w praktyce
    kolejne ograniczenie prędkości uodparnia kierowców na przestrzeganie
    przepisów

  • 19. Data: 2007-09-11 08:58:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > czemu jadąc po prostej miałbym raptem wjechać do rowu ?

    Boś jełop bez wyobraźni i mistrz prostej zapewne.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2007-09-11 09:12:26
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 11 Sep 2007 10:58:06 +0200, Nostradamus wrote:

    > Boś jełop bez wyobraźni i mistrz prostej zapewne.

    a Tobie propaganda wielkiego brata wyjadła niemal całkowicie mózg