  • Data: 2023-04-15 08:36:36
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie, minimum: co zrobiono aby się skontaktować i czy są jakieś
    > znaki, że delikwent ma się dobrze.

    No zwykle właśnie w zawiadomieniu jest - skoro ktoś pisze, że nie ma
    kontaktu to pewnie podaje nr telefonu, maila, adres pod którym próbowł
    się skontaktować.

    > Jeśli np. nie odpowiada na mejle, telefony, i trwa to z tydzień-plus, a
    > widzę, że jest aktywny (np. wystawia nowe ogłoszenia) to już nic.

    A jeśli nagle zaprzestał wystawiania nowych ogłoszeń?

    > Samo "nie ma kontaktu", przy braku np. aktywności, nie wskazuje MZ na
    > oszustwo.

    Na oszustwo nie - na możliwość oszustwa - jak najbardziej.

    Od tego jest policja w takiej sytuacji żeby sprawdzić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!