    From: "MEFINELLA" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: droga wewntrzna na terenie prywatnym
    Date: Tue, 14 Mar 2006 10:21:04 +0100

    Użytkownik "Cyberix" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dv60rn$ls$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale co to za droga, dokąd prowadzi? jaki jest jej status prawny? Czy to
    > jest droga bo "jest wyjeżdzony pas ziemi" czy też jest to droga bo ktoś
    > działka jest obciążona (prawo przejazdu i przechodu) na rzecz właściciela
    > innej działki, a może to jest droga konieczna?? Czy jest uwardzona?
    >
    > Bo tak to można rozumować. Dlaczego gmina nie wyłoży mi ktostą chodnika
    > który prowadzi przez moją działkę do mojego domu...

    "Zgodnie z wypisami z rejestru gruntów działka o nr... stanowi pas drogowy
    ul.. ..., która zaliczona jest do kategorii dróg wewn. pozostających we
    władaniu tut. referatu. Jednoczesnie informujemy, ze z chwilą budowy
    docelowej nawierzchni drogi zostanoną uregulowane wszystkie sprawy związane
    z własnoscia ww działki i ewentualny wykup przez Miasto Łodź"

    To jest pismo pana "inspektora". Zadna czesc działki nie jest obciazona
    zadnymi wpisami. Droga nie jst nawet droga utwardzona. Szerokość tej drogi
    to jest ok 15 metrów z czego włascicielka rosci sobie prawo do ok 7 metrów,
    wiec przejazd bedzie. A płota przesunąc nie pozwalają. Paranoja jakas