eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodroga dwujezdniowa, jednojezdniowa, jezdnia jednokierunkowa.... › Re: droga dwujezdniowa, jednojezdniowa, jezdnia jednokierunkowa....
  • Data: 2006-09-20 19:58:10
    Temat: Re: droga dwujezdniowa, jednojezdniowa, jezdnia jednokierunkowa....
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    judyta napisała [w nieco innym szyku]:
    > szukalam w necie fotografii z w/w drogami/ jestem bardziej
    > wzrokowcem/, ale nie moglam znalezc.

    Odpal Google Earth i znajdziesz przykłady pod:

    > droga ekspresowa dwujezdniowa,

    53°33'12"N 014°47'49"E

    > droga ekspresowa jednojezdniowa,

    52°58'26"N 018°42'31"E

    > droga dwujezdniowa,

    Przykład ekspresowej już był, nieekspresowa np:
    52°06'59"N 020°51'44"E

    > jezdnia jednokierunkowa,

    Albo dowolna połówka powyższej drogi, albo np:
    52°13'15"N 021°00'44"E

    > jezdnia jednokierunkowaz dwoma psasami ruchu,

    Połówka przykładu "droga dwujezdniowa"

    > jezdnia dwukierunkowa o dwóch pasach ruchu,

    Tego jest pełno, chociażby przykład "droga ekspresowa jednojezdniowa"
    albo
    53°16'09"N 014°30'14"E

    > jezdnia dwukierunkowa o trzech pasach ruchu...

    A to już rzadsze zjawisko:
    50°47'09"N 013°42'31"E

    > jak nauczyc sie je rozrozniac.

    Która jest ekspresowa czy jednokierunkowa, poznaje się po znakach.
    Resztę po prostu licząc w ilu kawałkach jest asfalt i na ile części jest
    podzielony białą farbą.