  • 1. Data: 2007-02-04 13:44:06
    Temat: droga
    Od: "kother" <k...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie. Ma mojej działce jest droga, która łączy dalsze działki
    z drogą publiczną. Jest to droga nie utwardzona bez odrębnej księgi
    wieczystej. Pojawił sie nowy inwestor, na rzecz którego starosta drogę
    przekazał.(?!) Wyraził zgodę również na poszerzenie drogi o kolejny metr.
    Moja działka zostanie pomniejszona na co nie chce wyrazić zgody. Moge
    odsprzedać ew. część drogi. Jakie mam prawa? Czego mogę sie domagać? W
    jakim przypadku starosta może wydac taką decyzję?
    dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2007-02-04 14:11:27
    Temat: Re: droga
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 4 Feb 2007 14:44:06 +0100, kother napisał(a):

    > Jakie mam prawa?

    Jeśli to jedyna droga dojazdowa do tamtych posesji to masz obowiązek ją
    udostępnić.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-04 14:18:05
    Od: "kother" <k...@p...onet.pl>

    Niepokoi mnie tylko określenie w decyzji, że droga zostaje przekazana na
    rzecz nowej inwestycji budowlanej.

  • 4. Data: 2007-02-04 14:18:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > Jeśli to jedyna droga dojazdowa do tamtych posesji to masz obowiązek ją
    > udostępnić.

    Odpłatnie.

    --
    @2007 Johnson

  • 5. Data: 2007-02-04 14:21:21
    Od: "kother" <k...@p...onet.pl>

    Czyli jednak mam jakieś prawa :)

  • 6. Data: 2007-02-04 14:23:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kother napisał(a):

> [...]
    > z drogą publiczną. Jest to droga nie utwardzona bez odrębnej księgi
    > wieczystej. Pojawił sie nowy inwestor, na rzecz którego starosta drogę

    To w końcu czyja ta droga? Bo jak twoja to starosta nie może ją
    dysponować. Pewnie jednak twoja działka tylko graniczy z tą drogą.

    --
    @2007 Johnson

  • 7. Data: 2007-02-04 14:32:08
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czyli jednak mam jakieś prawa :)

    Oczywiście. Za darmo to nawet w ryja teraz nie dają. Kasa Ci się należy.

    +inż.leva+

  • 8. Data: 2007-02-04 14:38:30
    Od: "kother" <k...@p...onet.pl>

    > To w końcu czyja ta droga? Bo jak twoja to starosta nie może ją
    > dysponować. Pewnie jednak twoja działka tylko graniczy z tą drogą.

    Droga nie ma odrębnej księgi wieczystej (sprawdziłem) ma nadany numer
    ewidencyjny.

  • 9. Data: 2007-02-04 14:40:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kother napisał(a):

    > Droga nie ma odrębnej księgi wieczystej (sprawdziłem) ma nadany numer
    > ewidencyjny.

    Nie możesz twierdzić że jak coś nie ma księgi wieczystej to jest twoje :)

    --
    @2007 Johnson

  • 10. Data: 2007-02-04 15:01:23
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "kother" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > przekazał.(?!) Wyraził zgodę również na poszerzenie drogi o kolejny metr.
    > Moja działka zostanie pomniejszona na co nie chce wyrazić zgody. Moge

    Za ten metry zmniejszenia działki muszą zapłacić.
    --
    Maluch