  • 1. Data: 2007-01-07 11:38:54
    Temat: dopłaty unijne
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie w sprawie dopłat unijnych. Czy instnieje możliwośc aby takowe
    uzyskać na zakup lub część zakupu auta na firmę. Prowadzę samodzielną
    działalność gospodarczą - sprzedaż oraz usługi, płacę dochodowy. Jak wogóle
    wygląda taka procedura?

    Pozdrawiam
    wodzo

  • 2. Data: 2007-01-07 17:21:18
    Temat: Re: dopłaty unijne
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Taka procedura wyglada mjiej wiecej tak ze jak nie dasz w lape albo nie masz
    znajomosci to bieganie z pisemkami i poprawki wiecej beda cie kosztowaly niz
    ta doplata .
    Doplaty sa tak slkalkulowane ze i tak 50% musisz oddac na nierobow za
    biurkami!

  • 3. Data: 2007-01-07 18:21:19
    Od: c...@p...onet.pl

    witaj,

    zajmuje się pozyskiwaniem dotacji z UE,
    na cel który potrzebujesz praktycznie nie ma szans. W ostateczności
    samochód ten mógłby być niewielką częścią wiekszego projektu,
    ale jego zakup musiałby warunkować osiągnięcie celów w nim
    założonych (np. wprowadzenie nowych produktów, usług)
    pzdr. Marcin

    www.signum.org.pl

  • 4. Data: 2007-01-07 19:29:40
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: PPC [Sun, 7 Jan 2007 18:21:18 +0100]:

> [...]
    > i poprawki wiecej beda cie kosztowaly niz ta doplata.
    > Doplaty sa tak slkalkulowane ze i tak 50% musisz oddac

    Bzdura. Miałeś do czynienia i nie potrafiłeś sobie poradzić,
    czy tak sobie tylko trujesz na zasadzie "jak coś fajne to się
    na pewno nie da"?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *

  • 5. Data: 2007-01-07 23:00:15
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
    ps.com...
[...]

    Dziękuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    wodzo

  • 6. Data: 2007-01-08 09:26:30
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    From: "Kira" <cybergirl@>

    > Bzdura. Miałeś do czynienia i nie potrafiłeś sobie poradzić,
    > czy tak sobie tylko trujesz na zasadzie "jak coś fajne to się
    > na pewno nie da"?

    Tak wiec jak to zalatwic?

    Dodatkowo: jak i jakie pieniadze mozna uzyskac z EU na zrobienie i
    wystartowanie serwisu internetowego - oczywiscie biznesowego?
    pozdr.czes