  • 11. Data: 2004-07-31 09:15:31
    Temat: Re: dokramianie trolla --> Przemyslaw Rokicki
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > proszę o wyjaśnienie o co chodzi w takich postach troche sie domyślam, że
    > nie pisanie bez sensu czy słusznie?

    ktos po prostu ma kompleksy,

    zwykle pisza takie rzeczy osoby, ktorym nie wsmak to co pisze ja, gdy mam
    odmienne zdanie.
    Wtedy albo "dres" (wedlug szanownego Pana Ola Kwaśniaka wyznawce hitlera -
    kilkaset postow nizej-
    chamskiego , bezczelnego kontrolera, szukajacego jelenia w pociagach itp)

    albo Troll, dla osob o poziomie intel. rownym Panu "Leon"

    P.

  • 12. Data: 2004-08-02 10:00:25
    Od: Marek Chmielewski <p...@o...pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > zdefiniuj slowo troll
    >
    > P.

    Tutaj znajdziesz pracę na swój temat.
    http://tinyurl.com/44azc

    --
    ___ _ _ ___ ___ ___
    |__ |\ | | | |__ |__| ender [małpa] mch (kropka) one (kropka) pl

  • 13. Data: 2004-08-02 10:19:35
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Tutaj znajdziesz pracę na swój temat.
    > http://tinyurl.com/44azc
    >
    > --

    no koles niezle kompleksy ma, trzeba przyznac.

    P.

  • 14. Data: 2004-08-02 10:37:18
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 30 Jul 2004 23:08:15 +0200, na pl.soc.prawo, leon napisał(a):
    > 3.
    > troll - osoba mająca za dużo do powiedzenia na każdy temat, szczególnie na
    > ten, o którym nie ma bladego pojęcia.

    Z przyjemnością załapałam się na ten interesujący wykład.
    Myślę, że też znam jednego trolla / teraz wiem jak go nazywać/ i nawet go
    podziwiam - wie czy nie zawsze odpowie- a nawet go lubię, bo można się
    trochę pośmiać, oczywiście pod warunkiem, że akurat mi nie odpowiada na
    jakieś pytanie!

    Dzięki, właśnie trochę sobie potrollowałam, chyba żeby wyciągnąć z tego
    taki wniosek: Troll to też człowiek.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 15. Data: 2004-08-02 12:05:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > podziwiam - wie czy nie zawsze odpowie- a nawet go lubię, bo można się
    > trochę pośmiać, oczywiście pod warunkiem, że akurat mi nie odpowiada na

    wkoncu jest to grupa dyskusyjna a nie kancelaria.
    Jak sama nazwa wskazuje tu sie dyskutuje.
    A dyskutowac mozna o wszytkim i o niczym :-)

    P.

  • 16. Data: 2004-08-02 22:39:56
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Przemyslaw Rokicki napisał(a):

    > no koles niezle kompleksy ma, trzeba przyznac.

    Ta... wszyscy oprocz ciebie maja niezle kompleksy...

    notabene zalapalem sie do jednego z watkow wymienionych na dole artykulu
    :) aczkolwiek trollowaniem bym tamtej sprawy nie nazwal - bardziej walka
    z twa... oczywiscie zawsze takowa jest przegrana no ale co robic...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 17. Data: 2004-08-03 08:46:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Ta... wszyscy oprocz ciebie maja niezle kompleksy...

    nie nie, kompleks ma osoba , ktora siedzi
    w domu, piszac tego typu rzeczy co n atej stronie sie znajduje(kto jest
    trollem)
    zamiast zajac sie czyms pozytecznym.

    i osoba ktora tego typu co zaczela watek "nie karmic trolla".

    A lecza mnie osoby (Nazisci- tak sie to nazywa, wielbia hitlera)typu , Pan
    Leszek i Pan Olo Kwasniak,
    ktorzy czesto piszac chamskie durne teksty (w watkach zwiazanych z
    kontrolerami, czy "Pedalami")
    maja czelnosc oceniac innych. W tym przypadku mnie.

    > notabene zalapalem sie do jednego z watkow wymienionych na dole artykulu
    > :) aczkolwiek trollowaniem bym tamtej sprawy nie nazwal - bardziej walka
    > z twa... oczywiscie zawsze takowa jest przegrana no ale co robic...

    :)

    P.