    From: max441 <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dofinansowanie stanowiska pracy - problem
    Date: Mon, 20 Dec 2010 08:39:45 +0100

    In article <iem1b7$vph$1@news.task.gda.pl>, n...@t...com.pl
    says...
    > Przed podpisaniem umowy o pracę umawiali?my się na niższ? kwotę na okresie
    > próbnym a następnie na pensję, któr? ja gotów byłem przyj?ć. Zaproponowano
    > mi umowę o pracę na czas okre?lony: 24 m-ce, z niższ? kwot? niż była
    > ustalana. Dostałem ustne zapewnienie iż kwota może zostać zwiększona do
    > negocjowanej wcze?niej po upływie okresu próbnego (przypominam, że
    > podpisałem umowę na czas okre?lony).

    O jakim okresie próbnym piszesz, skoro masz umowę na 24 miesiące? Okres
    próbny to też była umowa ustna? Na czym miał ten okres próbny niby
    polegać? Trzeba było podpisać umowę na okres próbny np. 3 miesiące z
    niższą stawką i czekać jaką następną umowę (z jaką stawką) zaproponuje
    Ci pracodawca.

    > Czy w przypadku, gdy pracodawca nie wywi?że się po kilku miesi?cach z ustnej
    > umowy można uznać, że jest nieważna?

    Najpierw trzeba udowodnić, że taka umowa miała miejsce.

    P.