  • Data: 2018-04-26 14:02:06
    Temat: Re: do kamyczka policjofobów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-26 o 13:33, m pisze:

    >na razie to wszędzie gdzie się da powstają bloki, a gdzie się da
    >parkują ludzie nie liczący się z mandatom, bo małe p-stwo, bo wszyscy
    >tak parkują i rozjeżdżają skwery... Takie sprawy spokojnie
    >załatwiłyby mpzp...

    No i poki policja wystawia mandaty z rzadka, to taki stan moze trwac
    dlugo.
    Jak sie wezma do roboty, to cos sie bedzie musialo zmienic ... choc
    Gullianiego wybrano na druga kadencje.

    Tak nawiasem mowiac to mam widok z okna na takie jedno miejsce i
    czasem widze akcje mandatowania SM.
    Na drugi dzien patrol przechodzi obok tak samo nieprawidlowo
    zaparkowanych pojazdow i idzie dalej ... zapewne mandatowac w innym
    miejscu :-)

    J.