    From: Wiarus <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do egzaminowanych apl. sądowych
    Date: Mon, 18 Apr 2005 20:36:23 +0200

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > To jeszcze nie złozyłes papierów we wszystkich mozliwych okręgach?
    > A co do warszawy to po tegorocznym odroczonym etat mozna było dostac od
    > reki - jezeli ktos dostał piątke.

    Poza tym Twoje pytanie jest nieprecyzyjne.
    > Bo nie liczy sie to jak długa jest lista, ale ile ludzi ma lepsze oceny
    > od ciebie. Ci co maja gorsze sie nie liczą, no chyba, że nie będzie cie
    > w domu jak kadry zadzwonią :-).

    Na listę oczekujących są wpisywani tylko z 5 (i 6 bo takie też były) -
    bez poprawki w Warszawie. Na referendarską lub asystenta są oddzielne
    listy, trzeba się zdecydować. Waham się, czy nie przepisać się na
    referendarską. Na prawdę jest to trudna decyzja.
    Właśnie się zastanawiam jakie mają szansę na etat osoby z innego okręgu
    ? Może warto przenieś się do Warszawy ? Tutaj to marnie wygląda.
    Ze zdaniem na aplikacje faktycznie nie jest trudno. Ja też uczyłem się
    dwa, no może trzy tygodnie, dostałem się na etat. Egzamin cholernie
    trudny i rozczarowanie, nie wiadomo na czym się stoi.
    Chyba rzeczywiście lepiej iść na aplikację korporacyjną, można zadać
    egzamin na 3 z lejcami i zostać adwokatem lub radcą pełną gębą z prawem
    do występowania przed SN, Trochę niesprawiedliwe. Może projekt PiS - u
    przejdzie po wyborach :-)

    Pozdrawiam.