  • Data: 2002-08-23 12:44:30
    Temat: Re: dluznik
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    NOA wrote:

    > -zupelnie nic, nawet 1 cm 2 papierka,

    cóż :)

    > -tak wyjelam z szuflady i mu dalam, na slowo bo znajomy i moj i rodzicow, no
    > i taki mial byc uczciwy

    qrcze gdzie jestta szuflada :)[żartuję tylko)

    > -powiedzial przy jednej osobie, ze odda ale to jest moj (ten niby swiadek)
    > dobry znajomy i dluznik moze powiedziec , ze nie jest obiektywny

    no to już jest coś,
    a myślałaś o zawiadomieniu policji o popełnieniu przestępstwa?

    a może Twój dłużnik zezna coś ciekawego
    (z jakichś dziwnych przyczyn ludziom wysiadają nerwy podczas rozmowy z
    policjantem :) ).

    > z tego co wiem to nie bardzo ma jak za tego prawnika zaplacic

    no proszę i kolejna dobra wiadomość,
    nie jest tak źle jak mówiłaś na początku :)

    > dziekuje za zainteresowanie

    nie ma sprawy :)

    --
    OE, IE RULEZ!!!