eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: [długie] uczelnia wyższa i dwie sprawy: studia dzienne w weekendy oraz odsetki karne za zwłokę z opłatą czesnego › Re: [długie] uczelnia wyższa i dwie sprawy: studia dzienne w weekendy oraz odsetki karne za zwłokę z opłatą czesnego
    From: rmrmg <i...@s...atu.re>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [długie] uczelnia wyższa i dwie sprawy: studia dzienne w weekendy oraz
    odsetki karne za zwłokę z opłatą czesnego
    Date: Thu, 9 Dec 2010 01:18:39 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 08 Dec 2010 14:59:55 +0100, somewhat.effective napisał(a):

    > - czy prawo mówi coś na temat czasu jaki miała uczelnia na rozpatrzenie
    > podania?
    > - czy prawo określa w jaki sposób ta informacja miała być mi przekazana
    > (na piśmie? poleconym?)

    Uczelnie publiczne lubią powoływać się na KPA w przypadku uczelnii nie
    publicznej raczej nie ma on zastosowania. Radzę pooglądać ustawę o
    szkolnictwie wyższym, status uczelni, regulamin studiów. Prawdę mówiąc
    wątpię by takie rzeczy były gdziekolwiek ustalone.

    > pobierane są od nas opłaty wyższe o 250zł/semestr a zajęcia mamy co dwa
    > tygodnie, w weekendy.

    Z tego co wiem gdzieś są ustalone minima programow (pewnie jakieś
    rozporządzenie ministra) ciekawe czy mając zajęcia raz na dwa tygodnie
    można wyrobić limity dla studiów dziennych.

    > Czy możemy ubiegać się o zwrot nadpłaconych pieniędzy biorąc pod uwagę
    > fakt, iż jesteśmy praktycznie studentami studiów niestacjonarnych?

    IMO produkt jaki otrzymujesz jest inny od tego za który płacisz, więc
    moim zdaniem masz szanse.