    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dialery....
    Date: 7 May 2003 22:17:16 +0200

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b9bflv$i6c$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik Russar napisał:
    > [ciah]
    >
    > Jeśli chodzi o polskie dialery - to temat był szeroko omawiany tu na
    > grupie. Dodam tylko, że racja nadal tkwi po mojej stronie - sprawa
    > została zgłoszona do UOKiK a ten nie dopatrzył sie _żadnych_
    > nieprawidłowości.

    <ciach>

    z pewnych zrodel wiem, ze do uokik`u trafiaja kolejne sprawy...swoja droga,
    ciekawe jaki bedzie final

    pol dnia zajelo mi dzisiaj przesledzenie wszystkich postow o dialerach;)
    interesujacy, a jednoczesnie bardzo drazliwy temat ;) (zeby sie mialy jakies
    posypac, czy jakos tak;))

    a tak na marginesie, z twoich scream postow, wnioskuje, ze orientujesz sie
    mniej/wiecej w tej materii, stad kilka pytan:
    1. czy istnieje techniczna mozliwosc (bo byly na grupie takie glosy) zeby za
    posrednictwem dialera ogladac inne serwisy, niz domyslny danego dialera?
    2. czy istnieje techniczna mozliwosc, zeby polaczenie nawiazane za
    posrednictwem dialera nie razlaczalo sie automatycznie po 30 minutach?

    jesli ktos inny cos wie na ten temat, to chetnie poslucham...tylko konkrety
    pls, bo o dialerach juz sporo bylo

    aha i jeszcze moze jeden ciekawy link, dla tych co jeszcze go nie znaja:
    http://www.teleprawo.lo.pl/index.php

    pozdrawiam...juz prawie z wyrka;)
    d.