  • 21. Data: 2006-02-10 09:30:27
    Temat: Re: depozyt sądowy
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > przeslij babie kase poczta bedziesz mial potwierdzenie ze dostala i tyle
    > pozdro:)

    Przydałaby się usługa bankowa - zwrotne potwierdzenie zaksięgowania przelewu

    pl

  • 22. Data: 2006-02-10 11:28:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Po pierwsze kolego teraz dopiero o tym piszesz.

    Pierwszy mój list w tym wątku. Czwarty akapit. Przeczytaj.

    > A po drugie wiesz kto jest twoim wierzycielem, wiesz kto jest strona
    > umowy - osoba B. Bez znaczenia jest że w jej imieniu ktoś wpłacił
    > pieniądze, jeżeli wyraźnie wskazał, że robi to w jej imieniu lub na
    > poczet konkretnej umowy.

    Sęk w tym, że nie wskazał. A zważywszy, że (sądząc po wpisie w historii
    rachunku) jest to wpłata gotówkowa w kasie banku - dlaczego jest wpisana
    firma? Przecież wpłacając w kasie można podać dowolne dane.

  • 23. Data: 2006-02-10 11:32:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    R6 wrote:

    > przeslij babie kase poczta bedziesz mial potwierdzenie ze dostala i tyle
    > pozdro:)

    Tia, prześlę babie, a potem zgłosi się firma... Dziękuję uprzejmie -
    płacić dwa razy nie zamierzam.

  • 24. Data: 2006-02-13 10:33:58
    Od: magix<m...@w...pl>

    Witam
    Mam nieco inny problem z DEPOZYTEM SĄDOWYM.
    Prosze o pomoc. Jestem przekonany ze rozwizanie jest blache, a ja po prostu nie
    mam podstawowej wiedzy.
    Pewna firma zlozyla dla mnie pieniadze w depozycie sadowym. Te pieniadze prawnie
    mi sie naleza. Nie stety nie mam pojecia co zrobic by odebraz te pianiedzie.
    Prawdopodobnie nalezy zlozyc wniosek do sądu/depozytu sadowego.
    Ale do jakiego sądu (adres, telefon), jak wyglada taki wniosek lub wnioski i
    jakie jeszcze dokumenty nalezy dostarczyc?
    Prosze o pomoc

    magix

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 25. Data: 2006-02-13 10:41:59
    Od: magix<m...@w...pl>

    Witam
    Mam problem z Depozytem Sadowym.
    Pewna firma wplacila pieniadze dla mnie do Depozytu. Pieniadze mi sie naleza. Ja
    mam blachy raczej problem (blachy nie dla mnie).
    Nie wiem jak odzyskac te pieniadze z depozytu. Pewnie powinienem skeirowac jakis
    wniosek?
    Dokad wniosek skierowac? Do Sądu? Jak ma wygladac wniosek, jakie jeszcze
    dokumenty ma załączyć?
    Prosze o pomoc.
    Piotr

    -> http://usenet.pomocprawna.info