  • Data: 2007-04-25 19:37:24
    Temat: Re: delegacja właściciela- kierowcy TIR-a
    Od: "milutki" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy rodzaj prowadzonej dziąłłaności ma znaczenie ale jak ja
    jechałem sobie w drugi koniec polski coś załatwić to wziąłem "delegacje"
    wystarczył dowód pobytu, na podstawie której moja księgowa wrzuciła to w
    koszta.
    Jeśli potrafisz udowodnić że jest to twoim kosztem uzyskania przychodu to
    jak najbardziej wrzucaj sobie w koszta !