  • From: "Andrzej i B." <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: definicja dnia
    Date: Thu, 19 Dec 2002 23:13:51 +0100

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E02165F.A8A7158C@poczta.onet.pl...
    > Wob napisa_(a):
    >
    > Dzień zaczyna się o 0.00 i kończy o 24.00. Nie trzeba do tego jakiejś
    > specjalnej definicji, bo takie jest powszechne rozumienie tego pojęcia.
    >
    > KG
    Czy aby na pewno jesteś pewny ? ;-)
    A północ to 0:00 czy 24:00 to jedno i to samo ? Więc do którego dnia należy
    północ?
    Oczywiście żartuję ale nic nie jest takie oczywiste zawsze można zagmatwać.
    Może ściślej by było od 0:00 do 23:59:59 a może dzień kończy się o północy
    24:00 (inaczej 0:00) a zaczyna 0:01 . Prawo powinna definiować pewne rzeczy
    i może o to chodziło przedmówcy, aby być pewnym (pisał gdzie w prawie...).
    Nie pisał na grupę filozof tylko prawo. Ja np. nie wiem a chętnie bym się
    dowiedział jeśli gdzieś to zdefiniowano i w jaki sposób i przy jakiej
    okazji. :)