eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodata podpisu umowy, spóźniona umowa, neostrada, troszke długie. › Re: data podpisu umowy, spóźniona umowa, neostrada, troszke długie.
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: data podpisu umowy, spóźniona umowa, neostrada, troszke długie.
    Date: Sun, 5 Oct 2003 12:29:55 +0200

    > Mam takie pytanie do Szanownych Grupowiczów: gdy będę podpisywał umowę
    > czy date rozpoczęcia działania usługi powinna tam być faktyczna czy
    > bięrzaca czyli z dnia podpisania umowy? Druga sprawa, od miesiąca mogłem
    > już mieć podpisaną umowę na 12 miesięcy i płacić 150złotych, czy TPSA
    może
    > wstecznie naliczyć 200zł w związku z nie podpisaną umową na rok? (Dla
    > wyjaśnienia: przy podpisaniu na rok abonament wynosi 150zł, bez rocznej
    > umowy 200zł).

    Póki nie podpiszesz tej umowy, to w sytuacji gdy oni świadczą usługę
    należy domniemywać, że umowa została zawarta ustnie. Tak więc jeśli Ty
    chciałeś na 12 miesięcy, to w sytuacji, gdy pisemnej umowy nie ma oni będą
    musieli Ci udowodnić,że chciałeś inaczej.

    > I jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Gdybym narazie nie podpisywał
    umowy
    > (pewnie znów w tepsie zapomną) i np. po pół roku podpisał umowę, w
    której
    > pisze, że moge zrezygnować z usługi w ciągu 10dni, zacytuję tu fragment
    > regulaminu: "W przypadku rezygnacji Klienta ze świadczenia Usługi w
    trybie
    > określonym w ust. 4, Umowa uważana jest za nie zawartą, a Klient będzie
    > zwolniony z wszelkich opłat". No jakbym w tym momencie zrezygnował, czy
    > wtedy całe pół roku powinno być gratis?

    Nie. Przecież oni mają logi systemowe, że korzystałeś z ich usług. Ponadto
    opłata będzie Ci przychodziła co miesiąc. Więc po pierwszym miesiącu
    będziesz musiał się ewentualnie "zdziwić", utrzymując, że nie podpisywałeś
    takiej umowy.