    From: "Scottos" <m...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: darowizna między małżonkami - jak to jest?
    Date: Mon, 27 Jun 2005 16:23:56 +0200

    źle się wyraziłem. Nic nie ma w wyroku o podziale majątku. Jest zapis: nie
    stwierdza o sposobie korzystania z mieszkania. Cokolwiek to nie znaczy ...
    Skąd lub jak mogę stwierdzić, czy:
    1. darowizna weszła we wspólnotę majątkową czy nie
    2. czy dwa lata po rozwodzie może żona coś dochodzić
    3. jeśli wyrok tego nie reguluje to co dalej?

    --
    --==<< Scottos >>==--