  • Data: 2005-05-07 19:28:28
    Temat: Re: dałam zadatek a nie chce towaru (czesci)
    Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli Twój mąż podpisał zamówienie, na którym było napisane, że dopłacicie
    > za obudowę 100 PLN to IMHO możesz liczyć tylko na dobrą wolę sprzedającego.
    > Ew. na to, że trafisz na sprzedawcę mocno niezorientowanego (zdarzają się
    > tacy - sprzedawca z naszej firmy właśnie zwrócił zaliczkę klientowi, który
    > zmienił zdanie co do zakupu nietypowego towaru sprowadzanego na zamówienie z
    > Włoch - nie byłoby nic złego w tym, że zwrócił, gdyby nie to, że towar już
    > zjechał na magazyn i jest wart kilka tysięcy... Klient po prostu stwierdził,
> [...]
    Dziekuje za odp.
    Na dobra wole sprzedawcy liczyc nie moge. Nawet jesli w tym przypakdu towar jest
    naprawde chodliwy i nie mialby zadnego problemu ze sprzedaza. Te kabiny i
    brodziki, choc nie najwyzszej jakosci sprzedaja sie jak swieze buleczki, bo sa
    tanie, a wygladaja dosc eksluzywnie. Do tego stopnia sie dobrze sprzedaja, z ew
    moim wojewodztwie od 3 tygodni hurtownicy czekaja na dostawy, i to co przyjdzie
    w dostawie jest juz wyprzedane :))
    No coz szkoda, bo tak wspominalam 100 zł to dla mnie duzo.
    Czyli w tym przypadku jesli wezme sama umywalke, to musze dorzucic drugie 300
    zł, bo tyle ona kosztuje?