  • Data: 2005-03-14 07:39:59
    Temat: Re: czy zgodzic sie na wyjazd syna za granice do ojca?
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy spokojnie? Obawiasz się, że ojciec się nim nie zaopiekuje czy
    > że syn nie będzie chciał wracać? Co do pierwszego - daj mu jakieś pieniądze
    > na wszelki wypadek i adresy polskich placówek dyplomatycznych - będzie
    > wiedział gdzie się zgłosić po pomoc, gdyby jednak okazało się, że nikt się
    > nim nie zajmuje. A co do drugiego - dzieci najczęściej są bardzo zżyte z
    > matką i jej nie zostawiają ot tak. Muszą mieć cholernie ważny i bolesny
    > powód.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > m.

    Przede wszystkim jak wspomnialam Ex w ogole nie kontaktuje sie ze mna,
    nie omowil ze mna sprawy wyjazdu.
    Nie znam adresu pod ktorym mieszka, nie mam telefonu, nic nie wiem o warunkach
    mieszkaniowych i innych kwestiach jak np. ewentualna opieka medyczna.
    Stad wynikaja moje obawy. Jako matce nie sa mi obojetne takie sprawy.
    A osobnym tematem jest to, ze Ex wychodzi z zalozenia, ze nie bedzie sie znizal
    do konatktow ze mna, wiec uwaza, ze syn przekaze mi informacje
    o wyjezdzie i sprawa zalatwiona.
    A chyba nie tedy droga, prawda?!

    C.