  • Data: 2005-03-14 13:14:24
    Temat: Re: czy zgodzic sie na wyjazd syna za granice do ojca?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Przede wszystkim jak wspomnialam Ex w ogole nie kontaktuje sie ze mna,
    > nie omowil ze mna sprawy wyjazdu.
    > Nie znam adresu pod ktorym mieszka, nie mam telefonu, nic nie wiem o warunkach
    > mieszkaniowych i innych kwestiach jak np. ewentualna opieka medyczna.
    > Stad wynikaja moje obawy. Jako matce nie sa mi obojetne takie sprawy.
    > A osobnym tematem jest to, ze Ex wychodzi z zalozenia, ze nie bedzie sie znizal
    > do konatktow ze mna, wiec uwaza, ze syn przekaze mi informacje
    > o wyjezdzie i sprawa zalatwiona.
    > A chyba nie tedy droga, prawda?!

    to załatwiajcie to między sobą, a nie przez syna.
    Jakiś kontakt do niego zapewne masz, skoro syn ma.
    Napisz wyjaśnij mu, że nie masz nic przeciwko temu, tylko miło byłoby,
    gdyby tobie też o tym powiedział.
    Może on po prostu nie chce, bo sądzi, że się nie zgodzisz, i chce to
    załatwić przez syna.
    Trochę nie wporządku, ale jak już tak zaczął to spróbuj to właśnie w ten
    sposób odkręcić.