  • 1. Data: 2007-05-13 21:01:56
    Temat: czy wykonanie wyroku dotyczy 2 stron ??
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    witam,

    dostalem wyrok "sądowy nakaz zapłaty" Wodociągom.
    Uważam że niesłusznie zawyżają wielkosci które podają na FV więc nie zaplaciłem.
    Wodociągi oddają sprawe zaporzyjaźnionemu komornikowi. Wszystko odbywa
    siębłyskawicznie. W styczniu sprawa sądowa - uprawomocninie wyroku, w Kwietniu
    komornik wykonuje egzekucję. Całość sporu to ok 150 PLN...

    dodam teraz że całą ta sprawa ma podłoze polityczne. W jednym z dzienników
    opisałem korupcyjne ukłądy panujące w wodociągach. Nawet sposób w jaki mnie
    rozliczają jest przestępczy.
    Chcąc mnie uciszyć szykanyują mnie pozwami i komornikiem.

    Kwotę o któreąwnosili w 90% spłaciłem nim on trafiła do komornika. Reszta
    spłacona została po otrzymaniu informacji od komornika.
    Do tej pory wierzyciel czyli komornik mnie ściga bo "wg prawa on bazuje na
    wyroku sądu i brak mu informacji od wierzyciela ze dłużnik spłacił dług"
    Chcąc mnie ukarać państwowe skorumpowane wodociagi oczywiscie nie informuja
    komornika a ten zajmuje mi podobry w redakcji.

    Teraz pytanie :

    czy zgodne z prawem jest postepowanie wierzyciela ze nie informuje komornika o
    wplatach ktore wplynely na jego konto ?

    czy sąd nie powinien ukarac wierzyciela w zwiazku z :
    1. jawnym szykanowaniem

    2. celowym nieinformowaniem komornika by zastraszych dluznika dreczyc go i
    szykanowac ?

    3. co w tej sytuacji mozna zrobic ? napisac skarge ? na kogo ? i na czyje rece
    ja złożyc ?

    4. czy to sprawa dla prokuratora ?

    pozdr
    DD

  • 2. Data: 2007-05-13 21:49:20
    Temat: Re: czy wykonanie wyroku dotyczy 2 stron ??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    d...@N...gazeta.pl pisze:

    > Wodociągi oddają sprawe zaporzyjaźnionemu komornikowi.

    To jest naprawdę zabawne. Komornik jest zaprzyjaźniony z wodociągiem ...

    > dodam teraz że całą ta sprawa ma podłoze polityczne.

    Jak widać w TV wszystko w Polsce ma charakter polityczny. Kto jest
    agentem wodociąg czy komornik?

    > Chcąc mnie uciszyć szykanyują mnie pozwami i komornikiem.

    Nie można nikogo "szykanować" pozwami i komornikiem ...

    > Teraz pytanie :
    >
    > czy zgodne z prawem jest postepowanie wierzyciela ze nie informuje komornika o
    > wplatach ktore wplynely na jego konto ?

    Nie jest zgodne z prawem.

    > czy sąd nie powinien ukarac wierzyciela w zwiazku z :
    > 1. jawnym szykanowaniem

    To jest bzdura. To szykanowanie.

    > 2. celowym nieinformowaniem komornika by zastraszych dluznika dreczyc go i
    > szykanowac ?

    J. w.

    > 3. co w tej sytuacji mozna zrobic ? napisac skarge ? na kogo ? i na czyje rece
    > ja złożyc ?

    Skargę na ewentualne obciążenie kosztami egzekucyjnymi, jeśli egzekucja
    rzeczywiście była zbędna, czyli dług został spłacony przed wszczęciem
    egzekucji.

    > 4. czy to sprawa dla prokuratora ?

    Nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-05-14 06:40:48
    Od: stern <s...@n...to>

    Johnson napisał(a):

    > Nie można nikogo "szykanować" pozwami i komornikiem ...

    co do całej reszty pełna zgoda, oprócz pozostawionego zdania.
    Wierz mi, że można tak "szykanować". Zwłaszcza jak ktoś nerwowy
    i urzedow i sądów się boi.
    Oczywiście szykanować w sensie - "niszczyć nerwowo"

    pozdr.

  • 4. Data: 2007-05-14 06:51:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > co do całej reszty pełna zgoda, oprócz pozostawionego zdania.

    Co to za "szykanowanie" jak można temu przeciwdziałać?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com