  • 51. Data: 2007-06-04 22:38:29
    Temat: Re: czy wygram w sadzie?
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    przekrecasz historie, przeczytaj jeszcze raz wszystkie posty ;)

    pozdrawiam

  • 52. Data: 2007-06-04 22:39:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BJ pisze:

    [ciach ...]

    Stan faktyczny opisujemy na początku i potem go nie zmieniamy, dodając
    co chwila nowe fakty. W taką historyjkę uzupełnianą co chwilkę nikt nie
    uwierzy.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 53. Data: 2007-06-04 22:41:45
    Temat: UWAGA! EOT!
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    Dziekuje wszystkim za te cenne i czasem mniej cenne uwagi. W sumei
    rozwodzimy sie nad sprawa, ktora macie racje, jest nie do wygrania. Z
    jednego wzgledu, o ktorym wspomnial Andrzej. Nie mam szans udowodnic, ze
    usluga zostala wykonana.

    Jeszcze raz dziekuje, wszystkim.

    pzdr.

  • 54. Data: 2007-06-04 22:42:29
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    > Stan faktyczny opisujemy na początku i potem go nie zmieniamy, dodając co
    > chwila nowe fakty. W taką historyjkę uzupełnianą co chwilkę nikt nie
    > uwierzy.

    A gdyby byla na pismie?

    pzdr.

  • 55. Data: 2007-06-04 22:43:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BJ pisze:

    > A gdyby byla na pismie?

    Tym bardziej nie trudniej byłoby ja wiarygodnie zmienić.

  • 56. Data: 2007-06-04 22:44:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    BJ pisze:

    > A gdyby byla na pismie?

    Tym bardziej trudniej byłoby ja wiarygodnie zmienić.

  • 57. Data: 2007-06-04 22:44:15
    Od: "BJ" <v...@g...pl>

    > Tym bardziej nie trudniej byłoby ja wiarygodnie zmienić.

    Ok. Dzieki.

    Pzdr.

  • 58. Data: 2007-06-04 23:41:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 4 Jun 2007 22:59:24 +0200, "BJ" <v...@g...pl> wrote:

    >Tutaj dalem
    >dupy, przyznalem to, ale dlaczego ja mam dac sie przerobic, a nie on??
    Bo to Ty dales dupy :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 59. Data: 2007-06-05 00:50:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BJ wrote:

    > O wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Ale czy czasem to, ze odebralem
    > materialy na strone osobiscie i na zywo, nie jest dowodem na to, ze ta osoba
    > ze mna negocjowala?

    Owszem, ale to i tak niczego nie zmieni - negocjacje nie implikują umowy.

  • 60. Data: 2007-06-05 18:23:59
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    bj wrote:

    Rzuciłem okiem na ten wątek - jeżeli któryś z wypowiadających się jest
    prawnikiem to powinien być leczony pavulonem...