eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy włamanie do programu w dobrej wierze jest karalne w Polsce? › Re: czy włamanie do programu w dobrej wierze jest karalne w Polsce?
    From: ioo <b...@i...prv-wytnijsmieci-.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy włamanie do programu w dobrej wierze jest karalne w Polsce?
    Date: Sat, 02 Feb 2008 23:44:37 +0100

    k...@h...com wrote:

    > Jeszcze mi przyszła do głowy inna myśl. A gdybym tak tylko opublikował
    > łatę czyli plik zawierający różnicę pomiędzy oryginałem a poprawioną
    > wersją. Wtedy pobierajacy nakłada łatę na oryginał w celu uzyskania
    > poprawionej wersji. Czy wtedy będę bezpieczny?

    Poprawienie programu bez zgody wlasciciela praw jest legalne (art. 75).
    Rozpowszechnianie osobnej latki jest legalne (to twoj utwor).
    Rozpowszechnanie zmodyfikowanej wersji moze byc nielegalne (zalezy od
    oryginalnej licencji).

    Rozpowszechniaj latke z instrukcja obslugi i wszystko bedzie ok.

    --
    pozdrawiam,
    ioo.