    From: "pawel" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to zgodne z prawem?
    Date: Tue, 29 Jan 2002 10:19:34 +0100

    > A jeśli ktoś umieści na ścianie urzędu grafitti naruszające twoje dobra
    > osobiste, czy będziesz domagał się reakcji ze strony urzędu, czy twórcy
    > grafitti?
    a czy lekko nie przesadzasz?w mysl tego co mowisz, to jesli ktos umiesci na
    moim domu obrazliwe halsa np. szkalujace inne osoby, naruszajace dobra
    osobiste innych osob, a mnie ta "reklama" nie bedzie przeszkadzala, to
    bedzie ona mogla spokojnie sobie wisiec? nie ma mozliwosci zadania jej
    usuniecia?osoby obrazone nie moga zadac ode mnie, zebym ja usunal?
    pozdr pawel