    From: Kaz59 <K...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to jest paserstwo?
    Date: Mon, 17 May 2004 17:04:09 +0200

    > Ale to nie dowod na to ze to jest NADAL jego wlasnosc.

    --też tak uważam ale policja nie.

    > ten
    >
    > A jakie znaczenie ma to ze to sprzedal Kowalski czy Malinowski?
    > Jest wyrazny dowod ze klient to kupil legalnie.

    --i otóż to właśnie .

    > czy
    -- była też skarga na tych policjantów u naczelnika policji na tej komendzie
    ...ten oświadczył że wszystko odbyło się prawidłowo gdyby inaczej postąpili
    ukarał by ich !!!!
    -- do tego teraz podobno telefonicznie policjanci z sądem ustalili sobie
    wyrok 3 miesiące na 3 lata w zawieszeniu ( na piśnie nic nie przyszło tej
    osobie jeszcze choć minęły 2 tygodnie.) czy to jest normalnę ???
> [...]
    >
    > Natomiast klient ktory kupuje cos w sklepie paserem
    > byc nie moze. Niestety mowie to w oparciu o zdrowy
    > rozasadek a nie o teorie (radosna tworczasc naszego
    > usatwodawcy) czy praktyke (radosna tworczosc policjantow).
    >...niestety wygląda na to , że sądziów też !!!
    > Jesli klient jest tu paserem, to wlasciciel sklepu
    > powinien miec postawiony zarzut o kradziez. ;)
    >
    > A mowiac powazniej: koles ktory zabral te antene
    > z dachu nie przedstawil zadnego dowodu, na to
    > ze ta antena jest nadal jego wlasnoscia.
    > A policjanci nie popisali sie tu....
    > Wg mnie toleruja tu kradziez zuchwala a ofiare

    Wygląda że bardzo chory !!! . ten młody człowiek stwierdził ,że do końca
    życia nie wybaczy tego POLSCE !!!! i wynosi się z tąd byle dalej od tych