    From: "Jacek P. U." <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy naprawde nikt nie potrafi pomoc:-((
    Date: Sun, 28 Apr 2002 22:38:19 +0200

    Użytkownik "Olek Kwas" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3CCC3B12.74BDEB72@poczta.onet.pl...

    > A co to ma do rzeczy? Nie ma gwarancji zysku z każdego przedsięwzięcia.
    > Rozumiem rozgoryczenie, ale po to są umowy, by się ich trzymać. Umowa
    została
    > zawarta dobrowolnie i jej postanowienia są wiążące. Strony mogły inaczej
    > uregulować kwestię rozliczenia opłat c.o. Moim zdaniem druga strona
    wiedziała
    > dobrze co robi. Polak mądr po szkodzie - mówi przysłowie.

    Napisalem pozew :-))
    Ostatecznie to oni wykanczali lokal
    i zrobili to niezgodnie ze sztuka budowlana,
    czyli wykonczyli tak, ze narazili mnie na straty.
    Z drugiej strony zastanawialem sie nad jeszcze
    jedna rzecza. Oplaty za c.o. to de facto nie sa
    oplaty eksploatacyjne. A oni za to c.o. placili caly czas.
    Mozna by to chyba potraktowac jako czynnosc
    dorozumiana, czyli zawarcie dodatkowej umowy.

    pzdr.
    Jacek