    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można nie płacić OC samochodu w terminie ?
    Date: Thu, 10 Jun 2004 10:39:57 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pb21.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał:

    >TU powiadomi fundusz, gdy gość nie będzie chciał zapłacić
    [..]
    > Zresztą trudno mi powiedzieć, czy na pewno to zrobi.
    Robert zdecyduj się - najpierw piszesz 'powiadomi', potem, że nie
    wiesz czy to zrobi.... A przecież wystarczy tylko poczytać stosowną
    ustawę ! UFG powiadamia się i tu jest jego (funduszu) rola tylko w
    przypadku braku zawarcia umowy ubezpieczenia lub podejrzenia tego
    faktu. Ponieważ tej umowy nie wypowiedził uważa się, że została
    zawarta następna umowa na kolejne 12 miesięcy. Opłatę należy sciągnąć
    jeśli nie zapłaci wraz z odsetkami i to jest zadanie ubezpieczyciela,
    a nie UFG.

    Artur Golański