    From: "p...@g...pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mam rację? czy muszę zapłacić?
    Date: Sun, 11 May 2003 12:07:04 +0200

    "dK" <n...@w...pl> wrote in message
    news:b9l3a9$eqk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Firma organizująca kurs nie wykonała tego zgodnie z ofertą.
    > Oferta jest wiążąca dla składającego ją. Kurs miał się zacząć 26 X i jesli
    > firma zmieniła ten termin na inny, to nie może rościć sobie żadnych
    > pretensji w stosunku do osoby dla której ta zmiana terminu nie pasuje.
    > Więcej, powinna zwrócić wpłacone wczesniej pieniądze jeśli były one
    zapłatą
    > za kurs, który miał zacząć się 26 X a nie zaczął z winy tej firmy. Kurs
    ten
    > po prostu nie odbył się,l więc nie może być płatności za coś czego nie
    było.

    No nie do końca masz rację.
    Beata zaczęła chodzić na kurs, a tym samym zaakceptowała zmianę terminu.
    Teraz jest kwestia, czy w umowie była mowa o tym, że kurs można przerwać czy
    nie i czy należy się zwrot pieniędzy.
    Ja bym się zainteresował samymi wekslami, bo może się okazać, że za kilka
    lat pojawi się na nich astronomiczna kwota do zapłacenia. (zapewne były bez
    kwoty i daty)
    Na przyszłość w życiu nie podpisuj żadnych weksli.