    From: "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Date: Mon, 6 Dec 2004 20:16:14 +0000 (UTC)

    This mailbox protected from unsolicited email by Spam X-terminator
    from StompSoft http://www.stompsoft.com
    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com> napisał w wiadomości
    > wyksztalcenie
    >
    > Skąd pan wie jak mnie tam było?
    > Znów teoria Lenina? A może to przygotowania do nowego Mein Kampf?

    Widac u Pana Ph.D. gleboko zakorzenily sie pewne poglady. Kto dzis mowi o
    teorii Lenina czy o nowym Mein Kampf? To juz jest historia i tam tez
    pozostanie. Dzis to raczej swego rodzaju kapitalizm sie ugruntowuje, pisze
    "swego rodzaju" gdyz i do tego daleka droga. Dzis tylko "pieniadz" daje
    wladze i pozycje. Inna rzecz jakimi srodkami sie je zdobywa.

    > Oznajmił pan Bdziński, co nie ma nic wspólnego z prawdą tak do końca.
    > Oczywiste.
    >Czyzbym sie mylil co do Pana osiagniec?

    > A po rosyjsku w pana języku co to znaczit?

    Niestety musze Pana rozczarowac, nie jestem "ruskim" jak by Pan sobie
    zyczyl, zreszta wiele Panskich stwierdzen jest z tego samego gatunku. I znow
    Pan o ruskich....

    > zastanawiam sie,

    > Był taki film z Louisem de Funes "Mania wielkości". Czy ja jestem podobny
    > do
    > Louisa? No to mam szanse na kariere filmowa. no nie? Myśli pan, że tylko
    > komunista może być wielki? taki jak pan, albo Stalin?

    Teraz to juz Pan bawi sie w jasnowidza. Niestety musze znow Pana
    rozczarowac, nie jestem komunista ani tez nie daze do wielkosci. Widac
    jednak w Pana przypadku wrecz odwrotnie. Tyle tylko ze wyglada na to iz dazy
    Pan do wielkosci w takich samych kategoriach jak wspomniani wyzej przez Pana
    zbrodniarze.

    > Pana wszystkie kobiety pewnie uwielbiaja. Ma pan taka mowe.

    Pomarzyc kazdemu mozna....

> [...]

    > godne pozalowania...

    > W którym miejscu? Kiedy napisałem, że technologia polska wyprzedza
    > japońską?
    > Napisałem tak? Szczególnie w przypadku produkcji samochodów lepszych od
    > Suzuki, czy Toyota, (np. Polonez Caro) albo notebooków czy monitorów LCD
    > lepszych niz Toshiba, Fujitsu, Yiiama....np. Elwro 800 Junior. :)
    > Opisuję wszystko z punktu widzenia Polaka. Wielu jest takich Polaków w
    > Polsce.

    > A w jakich mam byc zawieszony? stalinowskich jak wiekszosc prawników z tej

    Panie Ph.D. czy nie zauwazyl Pan ze juz bardzo niewielu "stalinowcow"
    pozostalo przy zyciu, wszyscy ze starosci juz powymierali, a ci ktorzy
    jeszcze zyja niewiele moga juz zdzialac. Nie zauwazyl Pan ze ci ktorzy teraz
    rzadza sa z nastepnych pokolen i nic wspolnego ze stalinem nie maja.

    > wielkie
    >
    > Skad pan wie co bedzie lepiej? Wyrocznia jakas?

    Moze jednak sie mylilem gdy pisalem powyzej, moze jednak nie bylo Panu Ph.D.
    tak dobrze za granica....

    > Gdzie jest to "powowywanie" na zydów? Napisałem jedynie, ze pieniadze
    > Polaków szły do Izraela (patrz sprawa Bagsika)
    > To moze coc o neofaszystach - nowobogackich wlascicielach niektórych
    > srednich firm.

    Zycze jednak Panu wszelkiego powodzenia w swych dazeniach, podziwiam Pana za
    wytrwalosc a wiec nalezne powazanie oddaje.
    Czlowiek bez dazen jest niczym.....

    Z powazaniem

    Leslaw Bidzinski