    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Date: Mon, 6 Dec 2004 07:56:58 +0100

    Użytkownik "Leslaw Bidzinski" <l...@b...com> napisał w wiadomości
    news:cp02gu$nh4$1@hercules.btinternet.com...
    > Jak widac Pan Kruk Ph.D. zalsuzyl sie za granica, widac zdobyl
    wyksztalcenie
    > za granica (Ph.D.), dobrze mu bylo za granica,

    Skąd pan wie jak mnie tam było?
    Znów teoria Lenina? A może to przygotowania do nowego Mein Kampf?

    > mial uznanie, powazanie itd.

    Oznajmił pan Bdziński, co nie ma nic wspólnego z prawdą tak do końca.
    Oczywiste.

    > Czytalem juz od pewnego czasu wiele mailow na jegomoscia temat, przewaznie
    > krytyczne wobec Pana Kruk Ph.D. (po angielsku wypowiedziane to nazwisko
    > ciekawie oznacza).

    A po rosyjsku w pana języku co to znaczit?

    > Tak wiec Panie Kruk Ph.D. czy aby nie czas sie zastanowic czy nadal warto
    > aby Pan sie wysilal nad ta grupa?

    zastanawiam sie,

    > Mysle ze Pan Ph.D. cierpi na manie wielkosci

    Był taki film z Louisem de Funes "Mania wielkości". Czy ja jestem podobny do
    Louisa? No to mam szanse na kariere filmowa. no nie? Myśli pan, że tylko
    komunista może być wielki? taki jak pan, albo Stalin?

    > oraz na brak "uwielbienia" w Polsce.

    Pana wszystkie kobiety pewnie uwielbiaja. Ma pan taka mowe.

    > Prawda jest jednak ze uznanie i powazanie trzeba "zarobic" a nie
    > oczekiwac jej jako rzecz dana od Boga.

    Aha. Co jeszcze trzeba zrobic zeby zarobic? wziac bazuke i przywalic w tych
    zlodzieji z SLD, z których czesc juz zamkneli? Chyba nie tedy droga.

    > Pan Ph.D. opisuje Polske i Polakow z wlasnego nie spelnionego punktu
    > widzenia,

    W którym miejscu? Kiedy napisałem, że technologia polska wyprzedza japońską?
    Napisałem tak? Szczególnie w przypadku produkcji samochodów lepszych od
    Suzuki, czy Toyota, (np. Polonez Caro) albo notebooków czy monitorów LCD
    lepszych niz Toshiba, Fujitsu, Yiiama....np. Elwro 800 Junior. :)
    Opisuję wszystko z punktu widzenia Polaka. Wielu jest takich Polaków w
    Polsce.

    > moze tez jest ciagle "zawieszony" w czasach solidarnosciowych gdyz
    > retoryka ta sama tylko scenografia sie zmienila.

    A w jakich mam byc zawieszony? stalinowskich jak wiekszosc prawników z tej
    grupy?

    > Mysle ze najlepiej bedzie Panu Ph.D powrocic do kraju gdzie mial tak
    wielkie
    > uznanie i osiagniecia gdyz jak widac w Polsce nie ma on szans.

    Skad pan wie co bedzie lepiej? Wyrocznia jakas?

    > Nawiasem mowiac, zaczyna byc oklepane powowywanie sie na ruskich, zydow,
    > komunistow, wymsl Pan, Panie Ph.D. cos swiezego...

    Gdzie jest to "powowywanie" na zydów? Napisałem jedynie, ze pieniadze
    Polaków szły do Izraela (patrz sprawa Bagsika)
    To moze coc o neofaszystach - nowobogackich wlascicielach niektórych
    srednich firm.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.