    From: sir pawian <D...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy istnieje w polskim prawie samoukaranie
    Date: Fri, 13 Dec 2002 11:09:25 +0100

    On Thu, 12 Dec 2002 12:32:01 +0100, "Depilator"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    (..)
    >Jasne, ale nigdy nie uniewinni z powodu tego, ze zadoscuczynil szkodzie i
    >pogodzil sie z poszkodowanym. Jednakze art. 66 kk daje bardzo realna szanse
    >unikniecia skazania - a o to przeciez chodzi. Jest to instytucja warunkowego
    >umorzenia, która w Twoim przypadku ( bo rozumiem, ze to Ty cos przeskrobales
    >? :-)) bylaby najlepszym wyjsciem.

    (..)

    >Pozdrawiam i zapraszam, jesli masz jeszcze pytania

    (..)

    czolem, no troche czuje sie zmieszany bo ta sprawa nie mnie sie tyczy
    tylko mojego przedmowcy :))

    ale jesli chodzi o sama tresc twojej odpowiedzi to chyle czola - jak
    zwykle jest tresciwa, przystepna i poparta odpowiednimi zapisami w
    kodeksie, w mojej odpowiedzi walnalem pare gaf ale wszystko co
    napisalem pochodzilo z glowy - nie mam dostepu do kk i stad niefachowe
    slownictwo i "chlopskie rozumowanie".

    uwazam ze zawsze lepiej sie wypowiedziec, nawet jesli nasza odpowiedz
    jest chybiona to byc moze sprowokuje fale trafnych sprostowan o ktore
    wlasnie chodzi autorowi watku - jak widac w powyzszym przykladzie :)

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:D...@b...com
    http://www.bitmit.com