    From: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy dzieci odpowiadaja za dlugi rodzicow
    Date: Thu, 8 Apr 2004 16:39:51 +0200

    > Jak bedziesz mial cos ciekawego do powiedzenia w kwestii dziedziczenia
    > dlugow, to chetnie z Toba podyskutuje, oczywiscie w miare posiadanego czasu.
    > Tylko nie krzycz prosze, wole argumenty.

    1. Ludzie! Daj juz spokoj z tym krzyczeniem, bo chodzilo o podkreslenie, tj.
    aby
    przypadkiem ktos nie pominal najbardziej istotnej kwestii.

    2. Wyjasnienie instytucji przyjecia spadku mogles skierowac do pytajacego nie do
    mnie i trzeba bylo to zrobic na poczatku, a nie pisac mu o tytule wykonawczym,
    co pewnie
    mu jeszcze bardziej "zamieszalo".

    3. Co ma do naszej sprawy prawo unijne? Instytucja dziedziczenia jest tak stara,
    ze nic
    tu niestety nie zmienimy i czy ktos chce czy nie dlugi sie dziedziczy, rowniez
    te
    wywodzace sie cz. bankowych.

    4. Z mojej strony mozemy juz dac EOT, bo sprawa jest rozstrzygnieta i moje
    wczesniejsze
    zdziwienie czyli: "taaak? hmm....no nie wiedzialem" z wczesniejszego postu
    uwazam za w pelni uzasadnione a powolanie przez Ciebie orzeczenia SN uwazam za
    niefortunne.

    5. Teraz konkluzja, Twoje zdanie: "Sa dziedziczone tylko te, na ktore wierzyciel
    posiada tytul egzekucyjny
    (dotyczy to takze bankow)." jest nieprawdziwe.

    3maj sie
    KOnrad