    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy da się odzyskać kasę? zakup kartą na aliexpress
    Date: Wed, 06 Nov 2013 23:16:45 -0600

    zlotowinfo wrote:
    > kupowalem sobie rozne pierdoly na aliexpress
    > żarówki diodowe, przejsciowki do kompa
    >
    > no i niestety w końcu trafił się wałek
    > Shenzhen First Love From Here Store
    > http://www.aliexpress.com/snapshot/273842387.html
    >
    > 1. zapłaciłem kartą alior kantor USD
    > Data transakcji 03-10-2013, Data księgowania 10-10-2013
    > 2. przesyłka doszła 5/11/2013, cieniutka pusta koperta, której nie
    > odebrałem
    > awizowano, jeszcze nie powiedzialem że nie odbiorę, więc nie odesłali
    >
    > nie wiem teraz co dalej, zgłosiłem do banku z
> [...]

    jest cos takiego jak sprawdzenie przesylki w obecnosci pracownika poczty.
    Juz teraz nie pamietam szczegółów.
    Zapytaj na poczcie zanim tam pojdziesz.

    Tylko co ci to da.
    Moze argument dla banku, zeby poparli chargeback bardziej smiało.
    Na pewno wez wage przesyłki, bo w ich systemi przesyła na pewno była
    ważona i jest to gdzies zarejestrowane.
    Powinno też być na samej przesyłce na deklaracji celnej.

    Panie na poczcie pewnie będą znały procedurę.