    From: Milamber <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czlonkowstwo w spoldzielni mieszkaniowej
    Date: Tue, 27 Apr 2004 13:20:21 +0200

    > Jesli zdecydujesz sie na mieszkanie spoldzielcze przed aktem musisz isc
    > ze sprzedajacym, ktory jest czlonkiem spoldzielni po promese. Jej wydanie
    > trwa od
    > 2 do 10 dni. Na promesie bedzie napisane, ze przyjma Cie w poczet czlonkow,
    > a sprzedajacemu przysluguje prawo do lokalu. Pokazujesz to u notariusza,
    > wiec
    > jesli bierzesz kredyt to zrob ksero.
    > A pozniej z aktem notarialnym idziesz do spoldzielni, wplacasz kase i
    > przyjmuja
    > Cie w poczet czlonkow. Kasa to od 50 zl do 1200 zl (we wroclawiu).

> [...]

    Nie musisz już być członkiem spóldzielni. Nie potrzebujesz żadnej promesy.
    TK 30.03.2004 uznał to za niezgodne z konstytucją. Nie wiem czy ten wyrok
    już został opublikowany. jeśli tak to już obowiązuje. A wpisowe to max 760
    zł - jako najniższe wynagrodzenie (nie MINIMALNE). Do tego opłacenie
    udziałów. Czy warto być członkiem? To zależy od Ciebie. Jako członek możesz
    np. głosować...