  • 1. Data: 2006-03-16 08:44:30
    Temat: czas trwania sprawy spadkowej
    Od: Arecki <a...@w...pl>

    Witam, mam takie pytanie. Mialem w Astrali rodzine, ale niestety juz
    zmarli zostawiajac testament. Testmen ten zostal otworzony okolo 6
    miesiecy po ich smierci i jakies 2 lata temu dostalismy pismo od firmy,
    ktora zajmuje sie ta sprawa, zeby podac wszystkie dane spadkobiercow
    wymienonych w testamencie. Oczywiscie niezwlocznie zostalo to odeslane,
    teraz moje pytanie. Jak dlugo trwaja takie sprawy? Na dzien dzisiejszy
    minely 2 lata i cisza, zero odzewu od tej firmy zajmujacej sie tym
    testamentem. Czy takie dlugo trawajaca sprawa jest jak najbardziej
    naturalne w tego typu przypadkach?

    Arek

  • 2. Data: 2006-03-16 11:23:58
    Temat: Re: czas trwania sprawy spadkowej
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > wymienonych w testamencie. Oczywiscie niezwlocznie zostalo to odeslane,
    > teraz moje pytanie. Jak dlugo trwaja takie sprawy? Na dzien dzisiejszy
    > minely 2 lata i cisza, zero odzewu od tej firmy zajmujacej sie tym

    Najprawdopodobniej potrzebowali po prostu jakiegos potwierdzenia, ze
    probowali sie skontaktowac z spadkobieracami, a wasze pismo wyrzucili. Jest
    już raczej po spadku ....

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl