    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cwaniactwo warszawskich wodociągów
    Date: Tue, 14 May 2013 08:44:30 +0200

    W dniu 14.05.2013 03:01, p47 pisze:

    > A swoją drogą ta polityka MPWiK to czyste cwaniactwo, pazerność i
    > nieliczenie się z konsumentem,- w razie awarii albo masz zalaną posesję,
    > płacisz do tego przynajmniej 132 zł, kiedy raczą przyjechać i zamknąć
    > zawór (a pewno drugie tyle za ponowny przyjazd w celu zaplombowania),

    Ojej, jaki biedny jesteś...

    Ale i tak się ciesz, że nie masz jakiegoś budynku, do którego woda
    doprowadzona jest rurą w jakimś zapomnianym kanale burzowym - pewnej
    firmie jedno odgałęzienie takiej rury strzeliło za licznikiem (licznik
    też był w jakimś dziwnym miejscu) i w jakiś kwartał nikt nie zauważył
    (bo woda odpływała, a ciśnienie w miarę było) a wodociągi były tylko
    uradowane, że licznik bije jak szalony (nic tej firmie nie powiedzieli
    przy wcześniejszych odczytach, że coś nietypowo dużo nabija).

    W skrócie: prawie ćwierć miliona poszło w kanał...

    Smutna prawda jest taka, że trzeba skrupulatnie pilnować swojego -
    czytać umowy, wyjaśniać niejasności itepe. I nie zakładać dobrej woli.
    Mi np. zakład usług komunalnych wciskał umowę z możliwością opłat
    karnych za zrzut ścieków o temperaturze powyżej 22C czy z zawartością
    drożdży oraz włókien. Umowy nie zmienili, ale dołączyli
    aneks-wyjaśnienie, że dotyczy to zrzutów "przemysłowych" i nie dotyczy
    gospodarstw domowych i normalnych śladowych ilości drożdży (z np.
    ciasta) oraz okazyjnych zrzutów gorącej wody z pralki czy prysznica.

    [ciach]

    > A więc jedyna przyczyna to pazerność.

    Duh! Miał być kapitalizm, to jest kapitalizm. Podstawą kapitalizmu jest
    pazerność.

    Jeśli narzekasz na pazerność - jesteś komunistą ;)