  • Data: 2005-01-28 07:25:15
    Temat: Re: crack no-cd to przestepstwo?
    Od: Jerzy Radzimowski <K...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    ... i witek napisał(a):

    > Aha.
    > wg ciebie podmiana całego pliku z kodem, to nie jest ingerncja w kod.
    > Ale zmiana kilku bajtów w pliku to już tak.
    > No to ja biorę plik, daję koledze on zmienia parę bajtów i przynosi mi
    > plik. Ja go tylko podmieniam. Czyli jestem ok?
    > Coś tu mi nie gra w twojej logice.
    A jezeli to nie jest zmiana kilku bajtow w obcej bibliotece czyli wlam ale
    wymiana biblioteki w calosci ? Jest tez oprogramowanie ktore rozszerza
    wlasciwosci systemu o dodanie napedow wirtualnych na ten przyklad.
    Podmiana biblioteki w calosci jest dozwolona, bowiem, po pierwsze, nigdzie
    nie jest napisane, ze dany Windows czy inny program pracuje z ta a nie inna
    biblioteka, po drugie, istota bibliotek ladowanych dynamicznie ma to w sobie
    ze mozna je wymieniac na funkcjonalne zamienniki. Jezeli wiec rzeczone
    oprogramowanie zalezy od systemowych czy ogolnych bibliotek to podsuwanie mu
    innej biblioteki o prawie takiej samej funkcjonalnosci nie jest niczym
    nadzwyczajnym i nie jest chronione zadnym prawem. Na tej zasadzie mozna by
    zabronic instalowania klockow hamulcowych innego producenta niz w orginale.

    --
    J.R.(J(kropka)Radzimowski(malpa)adbglobal(kropka)com
    )