eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco zrobic z wadliwa drukar › Re: co zrobic z wadliwa drukar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-
    mail
    From: "Mirek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobic z wadliwa drukar
    Date: Sun, 6 Oct 2002 22:09:53 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <anq595$7ev$1@news.gazeta.pl>
    References: <anq499$9kq$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pm41.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.gazeta.pl 1033934949 7647 80.50.44.41 (6 Oct 2002 20:09:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Oct 2002 20:09:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: mir99
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:109757
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "przemo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:anq499$9kq$1@news2.tpi.pl...
    > Czy ktos wie po ilu naprawach urzadzenia (na gwarancji) w ktorym ciagle
    > psuje sie to samo przysluguje zwrot gotowki lub w najgorszym razie wymiana
    > na inny typ. Dodam ze chodzi o drukarke HP 5550. Kupilem ja w lipcu. We
    > wrzesniu przestala pobierac papier. Oddalem ja do naprawy - wymienili mi
    na
    > nowa. Ta nowa pochodzila 2 tygodnie (wydrukowalem na niej moze z 20
    kartek)
    > i znowu to samo - nie pobiera papieru. Ide jutro ja zaniesc do serwisu i
    > chcialbym wiedziec kiedy moge domagac sie zwrotu gotowki lub wymiany na
    inny
    > typ (na 960 ktora kosztuje mniej wiecej tyle samo). Chce im to jutro
    > zaproponowac ale musze wiedziec czy przysluguje mi to, zeby nie wyjsc na
    > glupka.
    > PS: Radze wam dobrze - nie kupujcie HP 5550 - mialem juz dwie i
    stwierdzam -
    > ZLOM nie drukarka - wiecej biegam z nia do serwisu niz ja uzywam.
    > pozdrawiam.Przemo
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    Odrzuciłeś prawo do rękojmi zgadzając się na 1 naprawę gwarancyjną, więc
    pozostaje ci tylko naprawa gwarancyjna, a potem jak jest napisane w karcie
    gwarancyjnej,pewnie jest możliwość wymiany



    Mirek



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1